2013. június 22., szombat

Hurray Holiday!!! - avagy leérettségiztem és kezdődik a nyár :)

Eljött ez a nap is... kijelenthetem, hogy földrajzból jeles érettségi vizsgát tettem tegnap. :D A szóbelim sikerült a jobban (minő meglepetés xD), az max pontos lett és kaptam dicséretet is, szóval tegnap este kirúgtuk a ház oldalát a többi előrehozott érettségizővel és végre számunkra is elkezdődött a NYÁR!

Hogy ez mit jelent a blog szempontjából?
Nos, mivel több a szabadidőm, többet is fogok olvasni, de a bejegyzések nagyon hektikusan fogják követni egymást. Amennyire egy otthonülős pihizős nyarat terveztem, most jelenleg úgy néz ki, hogy alig leszek itthon. Nem mintha panaszkodnék! :)
Most nem leszek megint egy ideig, mert kedden elutazom nyaralni, majd egy bőröndváltással lezúgok a VOLT fesztiválra, úgyhogy legközelebb július 7-én leszek újra itthon. Amikor is majd rátok zúdítom olvasási és egyéb élményeimet. :) Ez a mozgalmasabb része a nyárnak, utána többet leszek online meg úgy egyébként nyugton, de ki tudja még, mit hoz az augusztus? Nos, előreláthatólag jogsi-szerzési hadműveletet, de ez még nem biztos. :)
Gondoltam, megosztom veletek a menetrendet, nem akartam csak úgy se szó, se beszéd eltűnni és mert jelenleg boldog-boldogtalannak sikítva újságolom, hogy LEÉRETTSÉGIZTEM!!! :D
Khmm, jó, hát jövőre még lesz egy köröm, de amiatt majd akkor leszek ideges, most jelenleg kimondhatatlanul boldog vagyok és szerencsére egyáltalán nem másnapos (komolyan nem értem, hogy, de nem kérdezősködöm, mert nem hiányzik:)), szóval az élet csuda-csuda-csudaszép!

Egyébként a következő bejegyzést a napokban, még az utazás előtt Az archívumról fogom bepötyögni, amit már régebben elolvastam, csak még nem igazán szedtem össze a gondolataimat a könyvvel kapcsolatban. Ez a közeljövőben meg fog történni. :)

Addig is, megosztom veletek azt az albumot, amitől teljesen kifeküdtem, szerintem fantasztikus lett! Emberek, így kell csinálni a visszatérést! FOB forever!!!

a teljes albumot itt hallgathatjátok meg

Számomra annyira újszerű, különleges és magával ragadó élményt nyújtott ez a lemezük, hogy egyszerűen nem tudom nem hallgatni. Bár régebben is szerettem a zenéjüket, nem ők jutottak rögtön eszembe, ha a kedvenceimre gondoltam. Amekkorát csalódtam a 30 seconds to Mars új albumában, ez annyira meglepett pozitív értelemben.

Egyszerűen robban ez a lemez!

Ha már a zenénél tartunk, akkor megosztanék veletek egy olyan együttest, aminek a létezéséről még csak nem is tudtam, de teljesen levettek a zenéjükkel a lábamról. Azóta megszereztem mindhárom albumukat, ami eddig megjelent és... és nem tudok belekötni. :) Hallgassatok bele!



3 megjegyzés:

  1. Gratulálok!!!
    Kellemes nyaralást, és sok-sok könyvet kívánok a nyárra :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Gratulálok az érettségihez! (:
      Nagyon ismerős a helyzet - látszólag rengeteg szabadidő, de valójában mégsem annyi. Szabadság van, de unalom nincs. (:
      Azért sok könyves bejegyzést kívánok magunknak! : D

      Törlés
  2. Mindkettőtöknek köszönöm a gratulációt, kedves tőletek. :)
    Magnolia: Neked is ezt kívánom! :)
    Cowardly:Nos igen, a nyár már csak ilyen, de így a jó. :) Amúgy se ártana megtanulnom végre beosztani az időmet.
    Hasonlóképpen!;)

    VálaszTörlés

Limk Related Widget