2016. augusztus 30., kedd

Nagy nyári bookhaul

Hello népek!

Miután most nyáron viszonylag visszafogottan vásárolgattam könyveket - meg ilyenkor amúgy is uborkaszezon van friss megjelenések terén -, így úgy döntöttem, egy bejegyzésbe foglalom az összes júniustól augusztusig beszerzett szépséget, és így prezentálom nektek a könyvespolcom új lakóit, egyetlen bejegyzés formájában.

Először azokat a magyar nyelvű könyveket szeretném megmutatni nektek, amiket a Líra nagy nyári akciója keretében rendeltem, igencsak jó áron.

Amanda Stevens: Sírkertek királynője című paranormális sorozatának összes eddig megjelent részét szinte ingyen adták, úgyhogy ez a három könyv azonnal a kosaramba vándorolt, és alig várom, hogy olvashassam. Miután szellemek vannak benne, illetve az értékelések alapján igencsak borzongós hangulatot várok tőle, így stílszerűen Halloween tájékán tervezem olvasni az első részét. De legalábbis megvárom vele a borongós őszi napokat.


A Sírkertek királynőjén kívül még beszereztem Cora Carmack Szakítópróba és Színjáték c. regényeit, amik romantikus New Adult kategóriába tartoznak, és bár alapvetően nem a stílusom, úgy gondoltam, most így nyárra igazán rám fér némi rózsaszín limonádé. A Szakítópróbát már olvastam is, és egészen elvoltam vele. Nem imádtam, de a hajamat se téptem ki, szóval ez már félsiker. Bejegyzés viszont nem hiszem, hogy lesz róla, mert nem hagyott túl mély nyomot bennem, de egy pár órás szórakozásra tökéletes volt. A Színjátékot sulis időszakra tartogatom, amikor majd a kötelezők és a szakirodalom kisüti az agyamat, jól fog az még jönni.
A harmadik könyv, ami szerepel a könyvön, az igazából különleges eset, és csak a műfaja miatt került ide a másik kettő mellé, hiszen Penelope Douglas: Nélküled c. könyvét nem vettem, hanem nyertem, méghozzá a Wow kiadó facebookos játékában. Innen is köszönöm nekik. A Nélküled a Szívatás történetét meséli el a férfi főszereplő, Jared szemszögéből, szóval először azt tervezem majd olvasni, de még nem tudom, pontosan mikor.

Összesen ennyi magyar nyelvű könyvet szereztem be a nyáron, a továbbiakban már a Bookdepositorys rendeléseimet fogom nektek megmutatni, ahol kettő kivételével csak olyan könyvek szerepelnek, amik itthon még nem jelentek meg.

Sarah J. Maas: A Court of Mist and Fury c. könyvét Zsebitől kaptam, ezúton is köszönöm neki, mert magamtól biztos tovább tartott volna, hogy rávegyem magam a megvételére, miután a sorozat első részével, A Court of Thorns and Roses-zal se volt épp zökkenőmentes a kapcsolatom. Értékelést róla itt találtok.
Maria V. Snyder Poison Studyja itthon Méregtan címmel jelent meg még régebben, és már az én radaromon is ott van évek óta, szóval a depo mostani leárazásánál végül rászántam magam és végre megrendeltem. Gyönyörű az új kiadás borítója, teljesen bele vagyok szerelmesedve. Alig várom, hogy olvashassam!

Renee Ahdieh Wrath & the Dawn c. regényét szintén ugyanennek a leárazásnak az alkalmával sikerült megkaparintanom. Nagyon régóta kerülgetem ezt a könyvet, hiszen egyfelől érdekel, mit hoz ki a szerző egy Ezeregy éjszakák retelling ötletéből, másrészről viszont hallottam rebesgetni, hogy szerelmi háromszög van benne. De annyi biztos, hogy a könyv maga gyönyörűséges.
V. E. Schwab nálam az autobuy szerzők közé tartozik, úgyhogy amint megjelent a This Savage Song, már rendeltem is meg, mert Schwabtól rosszat még nem olvastam. Imádom a stílusát, a karaktereit és jóformán mindent, amibe belefog. A regényről annyit tudok, hogy szörnyek vannak bele, két egymással hadakozó család amolyan Rómeó és Júlia módra, viszont szerelmi szál nélkül. Ezt is a borúsabb napokra tartogatom.
Rick Riordan Villámtolvaj sorozatát most tavasszal fejeztem be, így izgatottan várom, hogy belekezdhessek az újba, ami a Lost Heroval kezdődik. A képen ugyan már a második rész látható, a The Son of Neptune, de olyan pofátlanul olcsón adták a depon, hogy nem bírtam ott hagyni. Ez kicsit hátrébb áll a várólistán, miután elé még beugrik a Lost Hero, de Riordan bácsi könyvein mindig nagyszerűen szórakozom, szóval nem kételkedem abban, hogy ez is szuper lesz.
A haul utolsó darabját sajnos csak így tudom nektek megmutatni, ugyanis az én példányom épp kölcsönben van egy ismerősömnél. Igazán kár, hogy pont így jött ki, mert minden kétség nélkül állíthatom, ez a legesleggyönyörűbb könyv az összes közül, pedig akad itt jó néhány drágaszág. De az Illuminae mindet kenterbe veri. A hab a tortán, hogy magát a könyvet is imádtam és azonnal kedvenc lett. Nem is olyan rég áradoztam is róla egy sort itt a blogon, ha érdekel, ide kattintva elolvashatjátok.

Nos, ennyi lett volna a nyári book haul bejegyzésem. Vicces, mert azt hittem, alig vettem valamit egész nyáron, aztán így összeszámolva 12 könyvvel lettem gazdagabb 3, 3 és fél hónap alatt. Azért ez így nem rossz.

Esetleg olvastátok már a fentiek közül bármelyiket? Ha igen, hogy tetszett? Ti miket vettetek a nyáron? Írjátok meg kommentben vagy chaten!
Üdv,

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Limk Related Widget