2016. március 10., csütörtök

Liebster Blog Award 2.0

Tavaszra várós szép jó napot mindenkinek!

Engem is elért a Liebster Blog Award - újból -, méghozzá ezúttal Hédi (és Kíra), a Thinking About You bloggere jóvoltából, aki volt olyan kedves, és többek között nekem is tovább adta a díjat. Innen is köszönöm. :)

De mi is ez a díj?
Ez egy online díj, amit a bloggerek egymásnak adnak tovább, és a cél, hogy jobban megismerjük mi is egymást, illetve természetesen az olvasók is minket, és a blogunkat. A liebster egy német szó, és jelentése kedves, értékes.

A szabályok:

1. Linkeld be a blogger oldalát és köszönd meg neki, hogy gondolt rád.
2. Jelölj maximum 11 embert, akinek tovább adod és linkeld be az ő oldalaikat is.
3. Válaszolj a jelölőd által feltett 11 kérdésre, illetve írj 11 érdekességet saját magadról.
4. Tegyél fel te is 11 kérdést, amire aztán a te jelöltjeidnek kell válaszolniuk.

A kérdések:


1. Ha el kéne töltened egy wellnesshétvégét valamelyik főgonosz karakterrel, kivel mennél el?
Hugh D'Ambray ér (Ilona Andrews: Kate Daniels sorozat)? Nem feltétlenül nevezném főgonosznak, inkább a főgonosz harci kutyájának, de ritka nagy s*ggfej, szóval szerintem simán elcsúszik. Arról nem beszélve, hogy bár elviselhetetlenül arrogáns, manipulatív és valószínűleg egy szociopata, de milyen jól nézhet már ki a jakuzziban...

2. Ha egy nyilvános karaoke bárban kéne elénekelned a Titanic főcímdalát egy könyves karakterrel, kit választanál?
Egyértelmű, hogy Gwent az Időtlen szerelem trilógiából! Elvégre neki aztán van tapasztalata a karaokéval, hiszen előadta a Macskák főcímdalát egy 18. századi soiréén, ráadásul még be is volt csiccsentve. És még így is összehozta. Ha karaokézni kell, senki mással nem tenném szívesebben, mint magával a marcipánszívű mesterrel. (Remélve, hogy Xemerius és Mr. Gollam is felbukkan, hogy feldobja az esténket.)

3. Ha választanod kéne egy jófiú és egy rosszfiú között, akkor kivel lovagolnál/motoroznál el a naplementében?
Konkrét könyves szereplőt kéne választanom, vagy csak a két sztereotípia között kell döntenem? Na jó, konkrét szereplőt úgyse tudnék, mert háremet tartok. Miután rettegek a motoroktól, és mostanában kicsit besokalltam a rosszfiúktól, inkább a jófiút választanám. Szörnyen unalmas vagyok, tudom. De azt vettem észre, hogy a "jófiú" álarc alatt ugyanúgy több rejlik, mint a Danny Zuko klónok alatt, és az is lehet legalább olyan érdekes. Szóval ja, szőkeherceg fehér lovon forever. Nem, igazából ne legyen szőke. Azokkal csak a baj van. De a pacit elfogadom.

4. Egy disztópia, vagy egy történelmi romantikus főszereplője lennél szívesebben?
Jó kérdés. Először majdnem rávágtam, hogy történelmi romantikus, elvégre egy disztópiában való szereplés nem épp egy életbiztosítás. Aztán rájöttem, hogy igencsak hiányolnám a farmeremet, a rock zenét, és a szavazati jogomat. (Bár lehet, hogy ezek a disztópikus világban se lennének elérhetőek, attól függ, melyikről van szó.) De ettől függetlenül nem égek a vágytól, hogy behajítsanak egy éhezők viadalába, vagy a Tiszták vérfagyasztó, sötét világába. Szóval azt hiszem, attól függ, hogy melyik disztópiáról beszélünk, és hogy a történelmi romantikusban milyenek a körülményeim, és mennyire vagyok kiszolgáltatva, mint nő.

5. Ha beleírnának egy regénybe jó, vagy gonosz karakter lennél?
Valószínűleg jó, de szívesebben lennék gonosz. Az igazán jó gonosz karakterek mindig olyan érdekesek. (Szedek rá gyógyszert.)

6. Melyik a kedvenc könyves instagram képed?
Hát ööö... nem vagyok egy nagy instagramos, általában nem könyves képeket posztolok, és nem is olyanokat nézegetek, szóval passzolnék. :)

7. Milyen vadon élő állat lennél?
Delfin.

8. Ha szerepelhetnél egy romantikus vígjátékban ki játszaná a palit/csajt, akivel összeborulsz a végén?
Chris Hemsworth. Nem hiszem, hogy ez bővebb magyarázatra szorulna. xD

9. Életed legfurcsább könyves élménye?
Volt néhány. Most így kapásból James Joyce: A Portrait of the Artist as a Young Man jut eszembe. Egyetemre kellett, de nem igazán tudtam mit kezdeni vele. Sőt, még azt se tudom eldönteni, hogy igazából tetszett-e. Valamikor az Ulyssesnek is neki fogok esni, szerintem akkor majd trónfosztásra kerül sor ezen a téren, de addig marad ez.

10. Ha bármelyik könyves hős/hősnő lehetnél, ki lennél?
Hmm, ez nehéz kérdés. Szívesen lennék Annabeth a Percy Jackson sorozatból. Bírom a csajt, mert veszettül okos, és ráadásul mindenféle eszelős kalandba keverednek Percyékkel, viszont valahogy mindig megússzák egy darabban, ami azért, lássuk be, nem hátrány.

11. Mi a véleményed a filmadaptációkról?
Szeretem őket. Mindig várom a kijövetelét, és mindig próbálok fair módon hozzáállni. A változtatásokat is megtanultam lekezelni nagyrészt, de ha túl messzire mennek és ész nélkül esnek neki az alapanyagnak, akkor azért leszáll a vörös köd. (khmm khmm Shadowhunter sorozat khmm khmm) Mindenesetre szerintem jó, hogy vannak, mert így más lencsén keresztül is megtapasztalhatjuk kedvenc történeteinket.

11 érdekesség magadról:

Nem tudom, hogy ezek a random tények kinek mennyire lesznek érdekesek, de ám legyen.

1. Nagyon válogatós vagyok. Még most is csomó mindent nem eszek meg, pedig kiskorom óta sokat fejlődtem.
2. Rosszul vagyok a szamárfülektől könyveken és füzeteken egyaránt.
3. Ha fáradt vagyok, rajzfilmeket nézek (általában Bolondos dallamokat, de befigyel a Disney is).
4. A legtöbb dolgot az utolsó pillanatra hagyom.
5. Utálom a horror filmeket, de könyvekben elvagyok a műfajjal.
6. Imádom a röhejes szóvicceket. Minél rosszabb, annál jobb. (Bár ez már valószínűleg feltűnt, ha olvassátok a blogot)
7. Néha csak azért nem olvasom el a következő részét egy sorozatnak, mert tudom, hogy még nem jelent meg az azutáni. (Nem, egyáltalán nincs értelme, ne is keress benne.)
8. Állandóan újraolvasok, de sehol nem szoktam jelölni, mert általában csak a kedvenc jeleneteimet keresem ki, hogy jobb kedvre derítsenek
9. Gyűlölök fényképezkedni
10. Félek a szöcskéktől, tücsköktől, és úgy általában minden rovartól ami nagyot ugrik
11. Utálom a spoilereket, de a könyvek utolsó oldalát mindig elolvasom előre.

Nos, ennyi lett volna a második köre a Liebster Blog Awardnak, a kérdéseket köszönöm Hédinek és Kírának. Miután egyszer már tovább adtam, most nem jelölnék senkit, és így kérdéseket se fogok írni. Szerintem már amúgy is megkapta mindenki körülöttem, legalább egyszer. :)

Kérdés, kérés, óhaj-sóhaj esetén írjatok nekem bátran kommentekben, a chaten, vagy a Kapcsolat címszó alatt felsorolt elérhetőségeim egyikén! Nem harapok :)

Üdv,

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Limk Related Widget