2016. március 4., péntek

Book Haul: Január - Február

Hello népek és hello tavasz!

Mint azt az évkezdő bejegyzésemben is írtam, új rovatot vezetek be a blogra, ami már több könyves bloggernél is bevett szokás, de én eddig értelmetlennek találtam. Ez pedig a Book Haul! Igazából könyves youtuberek nézése közben változott meg a véleményem, ugyanis rájöttem, hogy azon kívül, hogy így számon tudom tartani, mikor mit vettem, tök jó előzetes megérzéseket is meg tudok osztani veletek, amik aztán vagy bejönnek, vagy nem.
Így nem csak olvasás után, de olvasás előtt is tudunk könyvekről beszélgetni, hátha az idetévedők közül már olvasta valaki, vagy szeretné olvasni.
Úgyhogy térjünk is a tárgyra, nézzük miket szereztem be a 2016-os év első két hónapja alatt!

Miután karácsonyra csak könyvet kértem a családtól, így elég visszafogott voltam. Sőt, az volt a terv, hogy csak az egyetemre szükséges könyveket szerzem be, de persze ez nem így alakult, és megcsúszott a kezecském, amikor feltévedtem a bookdepository oldalára.

Íme a csoportkép, bár erről egy könyvnek sajnos le kellett maradnia, ugyanis Christos Tsiolkas: The Slap (magyar fordításban: A pofon) c. regényét befejeztem az alatt az egy hét alatt, ameddig otthon voltam, így már nem hoztam vissza magammal a kollégiumba. Mindenesetre képzeljük ide, ebben a kiadásban  van meg:

A The Slap és a fenti képen látható két regény is az egyetemre kellett, és ugyanarról a helyről szereztem be őket, ezért a megviselt kinézet. A Tsiolkas regénynek is meg van törve a gerince több helyen. Viszont a három könyvért fizettem 12 fontot, ami olyan 5000 forint körül van a jelenlegi árfolyam szerint. Ha Londonban jártok, és nem bánjátok, ha a könyv egy kicsit viseltes, tudom ajánlani a Skoob Books nevű könyvesboltot. Böngészni is egy élmény a plafonig zsúfolt könyvek kavalkádjában, de  konkrét címekkel is odamehettek. Bármit előkerítenek nektek, de komolyan. Pedig mentem már be hozzájuk fura listákkal.

Cormac Mccarthy regénye még olvasás alatt áll, de a másik kettőt már befejeztem. A My Brilliant Career nem igazán mozgatott meg, de Tsiolkas könyve igazán érdekes volt, még akkor is, ha a végére érve, meg voltam róla győződve, hogy nincsenek normális emberek ezen a földön.

És íme az utolsó két könyve, ami csak úgy "besikerült", de egyáltalán nem bántam meg! Mindkettő le volt értékelve a Bookdepository-n, szóval nagyjából egy könyv árán vettem kettőt, amiből az egyik keményborítós.

Ilona Andrews: Magic Breaks c. könyve a hetedik rész a Kate Daniels sorozatban, ami nemrég debütált itthon is, Pusztító Mágia címen. Tavaly ugrottam fejest a sorozatba, és rövid úton hatalmas kedvenccé vált, nem is csoda hát, hogy amint meghozta a posta a drágaszágot, azonnal együltő helyemben elolvastam, és hajnalban véreres szemekkel meredtem magam elé, hogy most mit kezdjek az életemmel. Azon kívül, hogy ez az első rész, aminek a borítója is jól sikerült, teljesen totálisan popsira ültetett. Imádom Andrewsékat, nincs mese!

Kelley Armstrong: Omens c. könyvéhez még nem volt szerencsém, de nagyon várom, hogy végre sort keríthessek rá. Az írónő itthon is megjelent YA trilógiáját olvastam, és szerettem (a harmadik rész kivételével. Azt inkább felejtsük el.), így nagyon kíváncsi vagyok, mit alkotott ebben a műfajban. A Good Omens elvileg urban fantasy és horror keveréke, de több felől is azt hallottam, hogy az urban fantasy alig-alig bukkan elő, nem igazán hangsúlyos. Viszont a férfi főszereplőt, Gabrielt Barronshöz hasonlítgatják, szóval mindenképpen várós. És hát... nézzétek már rá, milyen gyönyörű! #coverwhoreforlife

Az utolsó könyv, amit eddig még nem említettem, az első képen szereplő The Great British Write Off című antológia. Ezt a könyvet ajándékba kaptam egy barátnőmtől, ugyanis az ő verse is megjelent benne. Természetesen eszelősen büszke vagyok rá, hiszen több művét is olvastam már, és nagyon szeretem a stílusát. Költeményeken kívül novellákat is tartalmaz a kötet, mind-mind fiatal feltörekvő tehetségektől. Bár ebből egy büdös kukkot nem értesz, de azért innen is köszönöm, Alicija!

 Ennyi lett volna az első book haul, remélem tetszett! Ti miket vettetek így az év első két hónapjában? Na és miket terveztek tavasszal beszerezni?
Üdv,


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Limk Related Widget