2015. szeptember 13., vasárnap

Autumn Booktag

Iskolakezdős, koránkelős, esőben kutyagolós szép napot mindenkinek!

Itt van az ősz, itt van újra, és én még mindig utálom.

Na jó, ez így azért nem teljesen igaz, hiszen a gimis napok elmúltával már én se vagyok annyira ellene a hulló levelek időszakának, de az kétségtelen tény, hogy még mindig nem a kedvencem.
Ősszel valahogy mindig el vagyok havazva (hogy egy kis kellemes képzavarral éljek), de annyira, hogy az már nem a pörgős, mosolygós - elfoglalt feeling, hanem a "ha hozzám mersz szólni, sikítok" életérzés.

Na de, ennyi nyavalygás után, rá is térek a lényegre. Ugyanis, gondoltam hozok nektek egy szezonális booktag-et, hogy kicsit feldobjuk a hangulatot, és persze hamarosan érkeznek a bejegyzések a könyvekről, amiket augusztusban ledaráltam, de nem volt időm megosztani veletek.

Addig is, íme az Autumn Booktag:

1. Mit szeretsz legjobban az őszben?
A szép színeket, és hogy végre nincs negyvenhat fokos döglesztő meleg.

2. Melyik az a könyv, ami emlékeztet az iskolás napjaidra?
Ami így hirtelen eszembe jut, az az SZJG, elég nyilvánvaló okokból. Illetve beugrott még néhány kötelező is, úgy mint az Egri Csillagok, vagy a Pál utcai fiúk.

3. Melyik az a borító, ami őszi hangulatot idéz számodra?
Hm, hát ezen még sosem gondolkodtam. Aztán némi kutakodást követően azt kellett konstatálnom, hogy nagyon kevés borító idézi az ősz hangulatát. Tél, nyár, tavasz, mindegyikre lehet találni ezer és egy példát, de őszit közel sem olyan könnyű. Azért szerintem az alábbi két borító megfelel a kritériának, bár nem hinném, hogy szándékos volt:


4. Melyik a kedvenc horror/halloween történeted?
Az aktuális kedvenc horrorom az a Blackbirds Chuck Wendigtől (bejegyzés hamarosan). Halloweenes sztorikat nem igazán olvastam még.

5. Melyik a kedvenc horror/halloween filmed?
Nem igazán szeretem a horror filmeket, de a Sweeney Todd az nálam még így is befutó.

6. Melyik őszi megjelenésű könyvet várod a legjobban?
Egyértelműen Gail Carrigertől a Heartless magyar megjelenését, ami a Napernyő Protektorátus folytatása.

7. Melyik őszi megjelenésű filmet várod a legjobban?
Nagyon kíváncsi vagyok, mit hoztak ki A marsiból, úgyhogy annak az adaptációját. Magyarországon Mentőexpedíció címmel kerül majd a mozikba (mert fordítani még mindig tudunk -.-")

8. Melyek azok a könyvek, amiket idén tervezel elolvasni?
Fú, hát annyira nem tudok tervezgetni momentán, hiszen egy piramis méretű kötelező-kupac mögül pislogok a nagyvilágra, de Laini Taylor: Dreams of Gods and Monsters c. könyvét még mindenképpen el akarom olvasni.

9. Kiket taggelsz be?
Most így senkit, akinek tetszik, vigye nyugodtan. Ez amúgy is egy viszonylag régi tag, szóval biztos sokan megcsinálták már. :)

A tag-et köszönöm a Kis Könyves Bloggerek csoportnak.




2 megjegyzés:

Limk Related Widget