2012. december 23., vasárnap

Egy kicsi én


A karácsonyi őrület mindenkinek ismerős. A ház a feje tetején, megkezdődik a népvándorlás, rokonok, család, barátok, az ajándékozási mizériáról már nem is beszélve, de mégis van az egésznek egyfajta varázsa, ami engem mindig elbűvölt. Azontúl, hogy azért néha az én hajam is égnek áll ettől a pár naptól.

Ilyenkor szintén rám tör a kreativitás hulláma, de természetesen a legjobb ötleteim így is a "határidő" előtt pár nappal születnek. Mindenesetre idén is nyakig voltam színes papírral, grafittal, csillámporral és ragasztóval, ahogy az asztalom is, ahonnan még mindig nem sikerült kiirtanom a makacs kis csillámokat. Még a laptopomra is jutott belőle. :)

Miután pár molynak ígértem dokumentációt az alkotásaimról, ezért gondoltam ezt megejtem itt ebben a blogbejegyzésben és egyúttal mindenkinek Boldog karácsonyt és könyvekben gazdag új évet kívánok!

Ezek itt a rajzok, amiket készítettem: (sajna forgatni kell őket, mert másképp nem akarta felrakni, Jacket pedig meg se találtam, fogalmam sincs, hova lett :S)





És itt vannak a könyvjelzők, amik belőlük készültek. Nem teljesen olyanok, mint amilyenekre terveztem őket, de a lényeg, hogy akik kapták, azok örültek nekik :)





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Limk Related Widget