2015. december 20., vasárnap

Karácsonyi kívánságlista

Fehér karácsonyra várós szép jó napot mindenkinek!

Az ünnepek itt vannak a nyakunkon, én pedig - mint minden évben - most is könyvet kértem karácsonyra a családtól. (Meg egy forgószéket, mert már ciki volt, hogy az ebédlőből csórok széket az íróasztalomhoz.) De persze a legtöbb esetben, nem igazán mernek nekem könyvet venni, hiszen attól félnek, hogy vagy nem találják el az ízlésem, vagy már ott csücsül egy példány a könyvespolcom valamelyik sarkában. Így pár éve ráálltunk arra, hogy én összeállítok egy listát - szigorúan csak magyar könyvekről, ugyanis közölték, hogy ők nem alkalmasak a bookdepo használatára - és arról lehet válogatni a rokonságnak.

Így nekem is marad némi meglepetés, hiszen nem tudom, mik várnak majd a fa alatt - hiába csillagoztam be némileg szuggesztíven egy párat -, viszont biztos, hogy ők sem lőnek mellé, és mindenki boldog.

Gondoltam, idén megosztom veletek az én karácsonyi kívánságlistámat, azaz a könyveket, amiket nagyon szeretnék már beszerezni. Hátha ti is kedvet kaptok valamelyikhez, vagy esetleg magához a módszerhez.

  • Dan Wells – Ruins: Romok*
  • Sara Gruen – Vizet az elefántnak
  • Vivien Holloway - Mesterkulcs
  • Patrick Ness – Kés a zajban
  • Brian Staveley: A császár pengéi
  • Ava Dellaira: Kedves halottak!
  • Scott Westerfield: Túlvilágok
  • Mark Lawrence: Tövisek hercege (keményborítós)
  • Gail Carriger: Heartless* (ez az, ami valószínűleg nem fog összejönni, pedig ezt szerettem volna a legjobban. Amikor a listát írtam, még azt hittem, kijön karácsonyra :()
  • Carlos Ruiz Zafón – A szél árnyéka
  • Imre Viktória Anna – Kísértés Rt.
  • On Sai – Lucy
  • On Sai – Apa, randizhatok egy lovaggal?
  • Neil Gaiman – Amerikai istenek
  • Neil Gaiman - Sosehol
  • Douglas Adams – Galaxis útikalauz stopposoknak*
  • Catherine Fisher – Sapphique
  • Kazuo Ishiguro – Ne engedj el
  • Lev Grossman - A varázslók
  • Brandon Hackett: Az időutazás napja
  • Lakatos István: Óraverzum – Tiszítótűz
  • Linda Rodriguez MacRobbie: Botrányos hercegnők
  • Jorge Luis Borges: Képzelt lények könyve*
  • Alice Hoffman: Gyönyörű titkok múzeuma
  • Ann Agguirre: Menedék
Ti is kaptok könyveket karácsonyra? Miket szeretnétek a legjobban? Inkább a friss megjelenések érdekelnek, vagy az ezer éve várólistás könyvek élveznek elsőbbséget?

6 megjegyzés:

  1. Remélem, a Vizet az elefántnak tetszeni fog neked, én anno (4 éve :D) nagyon nem szerettem, viszont a Ne engedj el nagyon jó! Annyira imádtam tavaly, idén, vagyis jövőre szeretném újraolvasni. A Kísértés Rt. is milyen régóta érdekel, te jó ég :O

    Nálunk a család már úgy van velem, hogy soha többet könyvet, mert egyszer 10 db-ot kaptam, mivel mindenkitől azt kértem :D Aztán pl. tavaly nem is kaptam már, viszont idén sikerült rábeszélnem anyut, hogy naa :D A régóta áhított Moning könyvet kapom meg, nagyon várom :)
    A friss megjelenések nem nagyon érdekelnek már (kivéve az új Stiefvater könyvet), inkább próbálom befejezni a sorozataimat vagy olyan íróktól olvasni, akiktől olvastam már.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A Ne engedj el-t már olyan régóta halogatom, hogy muszáj volt feltenni a listára. Rosszat még nem hallottam róla, örülök, hogy neked is így tetszett. :)
      Hú, melyik Moningot? Az újat? Remélem, tetszeni fog! :)
      Megértem, bár én nyitott vagyok az újdonságokra, de most viszonylag kevés friss megjelenés ragadta meg a figyelmemet. Azért így is akadt 1-2, de főleg a már nagyon régóta tbr-es könyvekre szeretnék már sort keríteni.

      Törlés
  2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  3. Szia :) Nálam minden várt könyv egyenrangú, bár az új könyvek közül most többet fogok kapni. Bár nem volt kifejezetten leadott listám a család számára, mégis megkérdezték tőlem, hogy nem néztem-e ki magamnak könyveket. Erre nem tudtam nemmel felelni :) Az apa randizhatok egy lovaggal, a Karvalyszárnyon és a Rudnay-gyilkosságok (Böszörményi forevör) mellett még az Edenbrooke, a Shadow and Bone és az Outlander kerül a fa alá.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Ú, a Rudnay-gyilkosságokra én nem bírtam karácsonyig várni, megrendeltem magamnak előre, azért nincs a listán. :) Arra persze nem gondoltam, milyen nehéz lesz tanulni úgy, hogy itt van mellettem. A többi is nagyon jól hangzik, remélem tetszeni fognak!

      Törlés
    2. A Rudnay már nekem us megjött vagy egy hete, de vagyok olyan türelmes, hogy a fa alatt bontom ki :) Hát igen, jó könyv mellett tényleg nehéz tanulni :D

      Törlés

Limk Related Widget