2015. július 24., péntek

Udvarlás könyvekkel könyveknek Booktag


Hello népek!
Újabb booktag a láthatáron. :) A témája elég vicces, tekintve, hogy az ehavi Top10-ben egy könyv első mondatát az első randihoz hasonlítottam. Nos, van aki ennél is tovább ment és egy kapcsolat kialakulásának fázisaihoz rendelt hozzá könyves szempontokat.

Íme az Udvarlás könyvekkel könyveknek booktag!

1. Lépés - Kölcsönös vonzalom
Egy könyv, amit a borítója miatt vettél meg
Nem szokásom csak borító miatt megvenni egy könyvet, bár imádom csodálni őket. De ezt a könyvet anno - még nagyon régen - a borítója miatt vettem le a polcról. Hatalmas baklövés volt, a belbecs már közel nem ilyen igéző. Azóta jobban tudom.

2. Lépés - Első benyomás
Egy könyv, amit a fülszövege miatt szereztél be

Alapvetően a könyveim 90%-át fülszöveg alapján választom, mert hát mégiscsak az a legfontosabb számomra, hogy miről szól az adott mű, így inkább azt szoktam megjegyezni, ha bármi más játszik közre. De a Füst és csont leányának a fülszövege, pontosabban az első mondatok nagyon megfogtak.
 
"Egyszer volt, hol nem volt, egy angyal és egy ördög egymásba szeretett.
A történet nem végződött jól."

3. Lépés - Csábítás
Egy könyv csodálatos írással

A romantika korában íródott regények amúgy is a gyengéim, de Alexandre Dumas könyvei különösen közel állnak a szívemhez. Gyönyörűen tudtak ám írni anno.

4. Lépés - Első randi
Egy első rész, ami után a sorozat többi részét is olvasni akartad

Jó sok ilyen akadt, de a legutóbbi amitől totál becsavarodtam és hirtelen keresztülrohantam hat könyvön, az a Kate Daniels sorozat volt.

5. Lépés - Éjszakai telefonálások
Egy könyv, amit egész éjszaka olvastál
A röhejes borító ellenére, ez a könyv - mint Andrewsék alkotásai általában - bizony egész estés kalandnak bizonyult. Egész estés alatt azt értem, hogy a hajnal véreres szemekkel az ágyban ülve talált, ezzel a könyvvel a kezemben. Ebben a posztban bővebben is kifejtem, mennyire imádtam.
 
6. Lépés - Mindig rád gondolok
Egy könyv, amit nem tudsz kiverni a fejedből

 
Dan Wells Részlegesek trilógiája jutott először az eszembe. Rengeteget kattogok ezeken a könyveken, és azokon a problémákon, amiket Mr. Wells felvet és kibont. Fantasztikus az egész, úgy ahogy van.
 
7. Lépés - Testi kapcsolat
Egy könyv, aminek imádod az érintését
Ezt a könyvet annyit simogattam, hogy azt el nem lehet mondani. Semmi különös, csak egy igényesen bekötött keményborítós kiadás, ami nem esik szét, nem törik meg és gyakorlatilag mindent kibír. Hé, várjunk csak... ez a könyv egy unikornis!
 
8. Lépés - A szülőkkel való találkozás
Egy könyv, amit családodnak és barátaidnak is ajánlanál
 
Igen sok könyv akad, amit különböző ismerőseimnek a kezébe nyomtam már, de családnak ritkábban ajánlok olvasnivalót. Azért a Leányrablás Budapesten-t gyorsan anyám kezébe nyomtam a nyaralásra. Eddig nagyon tetszik neki.
 
9. Lépés - Közös jövő
Egy könyv, vagy sorozat, amit sokszor újra fogsz olvasni a jövőben
Calderon. Naná, hogy a Calderon. Tegye fel a kezét, aki meglepődött.
Úristendeváromafolytatást!!!
 
10. Lépés - Oszd meg a szeretetet!
Kiket jelölsz?
 
Miután ezt a tag-et is a Kis Könyves Bloggerek csoporttal töltöttem ki, így most sem jelölnék senkit, de akinek megtetszik, az nyugodtan vigye és töltse ki, vagy akár válaszoljon itt lenn, a kommentekben. Valamint nézzetek be hozzájuk is, ha érdekel, ők miket válaszoltak, az alábbi linkekre kattintva!
forrás (magyar)

 
 

 
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Limk Related Widget