2015. március 21., szombat

I love Spring booktag


Mostanság csak a nyakamat tekergetve járom a várost, ugyanis minden fa elkezdett virágozni, és bizony a tavasz a levegőben van (már ha a kedves időjárás épp megtisztel minket évszakhoz illő idővel, persze). 

Úgyhogy éppen aktuális ez a tavaszváró booktag :)

Őszintén, eddig nem igazán szerettem a tavaszt, de most, hogy a szebb idő nem jelent egyet a cooper futással a salakos sportpályán (napok után is moshatod ki a hajadból, pfuj), mindjárt jobban kedvelem az évszakot.

Szeressük együtt a tavaszt!


1. Milyen a tavasz ott, ahol élsz?

Ami a papírokban feltüntetett tartózkodási helyemet illeti, drága kis hazánkban jó szeszélyes, hatalmas hőingadozásokkal, szép napsütéssel, csípős széllel és esetleges zuhékkal fűszerezve. Amolyan fogalmad sincs, mit vegyél fel időszak. A tavaszt idén Londonban töltöm, de a kisebb hőingadozástól és magasabb páratartalomtól eltekintve, elég hasonló. :) Múlt héten kifejezetten meleg volt, most meg megfagyunk. A tavasz itt is csak tavasz: egy gyönyörű hisztérika. Szeret veled szívózni.

2. Melyik könyvet várod a legjobban idén tavasszal?

Olyan hű-de-rettenetesen-nagyon várós könyv idén tavasszal nincs számomra. Természetesen akad néhány, amire kíváncsi vagyok, de a lerágom a körmöm érte könyvek sajnos csak később érkeznek az évben. (Ami kettő így eszembe jut, azok sorozatok folytatásai). 

Mindenesetre Scott Westerfield: Túlvilágok c. könyvére azért fenem a fogamat, bár valószínűleg csak valamikor nyáron tudom majd olvasni, mert így is rengeteg mindenen keresztül kéne rágnom magam. A tartalom viszont nagyon ígéretes, erre a linkre kattintva ti is belekukkanthattok. 

Addig is, csekkoljátok le ezt a zseniális borítót!


3. Mutass egy olyan könyvborítót, ami a tavaszra emlékeztet!

Ez jól feladta a leckét. Először semmi nem jutott eszembe, aztán meg túl sokat találtam, végül emellett döntöttem. A rózsaszínről nekem mindig a tavasz ugrik be. Vagy Barbie. Attól függ. xD



4. Hol fogsz olvasni idén tavasszal?

Ha így haladok, a könyvtárban. -.-"
Normális esetben imádom a helyet, mert egy neo-gótikus épületről van szó dugig könyvvel, csak mostanság cseppet sok volt a jóból. Egyébként ha hazamentem, akkor abban reménykedem, szép idő lesz és ki tudok ülni a kertbe egy kicsit valami jó könyvvel a kezemben.

5. Keress egy borítót, amin rajta van a nap!

Na már mi van ezekkel a borítós kérdésekkel xD


Nehezebb volt, mint gondoltam. Elsőnek Justin Cronin: Tizenkettedik c. könyve jutott eszembe, de azért az nem teljesen sportszerű, hiszen napfogyatkozás van rajta, így erre esett a választásom. :)







6. Kedvenc tavaszi olvasmányod?
Idén tavasszal vagy úgy általában? Miután általánosságban csak a Büszkeség és balítélet jut eszembe, ami már biztos a könyökötökön jön ki, így inkább aktualizálom a kérdést. Idén tavasszal azt mondanám, hogy a Leányrablás Budapesten Böszörményi Gyulától. Még csak most kezdtem el, de nagyon élvezem, bár sajnos nem tudok vele olyan gyorsan haladni, mint amennyire szeretnék (átok rátok, kötelezők!).

7. Keress egy borítót, amin sok szín van!

Na jó, én is imádom a borítókat, de most már hagyjatok velük békén. xD

Eredetileg egy másikat akartam, de elfelejtettem a címét, és most idegesít igazán, hogy nem otthon vagyok és nem tudok csak úgy odaballagni a könyvespolcom elé és megkeresni az adott kötetet. Annyit tudok, hogy Salvador Dalíhoz van köze és leárazáson vadásztam le az Alexandrában még a nyáron. Agyam, mint a szita, semmi kétség. Ha esetleg valaki ebből rájönne, dobhatna nekem egy üzenetet/kommentet, csak hogy ne fúrja tovább az oldalam a kíváncsiság. :)


Ennyi lett volna a tavaszváró booktag, avagy becsületes nevén "I love Spring booktag". Ha tetszik, vegyétek, töltsétek ki ti is, vagy válaszoljatok itt kommentben és szeressük együtt a tavaszt! :)

A booktaget eredetileg vloggerek találták ki (MySecretBookClub), de ezen a blogon le is van írva, így inkább ezt jelölném meg forrásként

Mint általában, most is köszönöm a taget Kis Könyves Bloggerek csoportnak!






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Limk Related Widget