2016. november 29., kedd

Cover Reveal #10 On Sai: Esővágy

Hello népek!

Mostanában nem igazán hoztam nektek borítóleleplezéseket, de ezt egyszerűen nem hagyhattam ki! Mégpedig azért nem, mert az egyik kedvenc magyar szerzőm, On Sai új novelláskötetéről van szó, amely a Könyvmolyképző kiadó gondozásában jelenik meg, ha minden igaz, valamikor karácsony tájékán. Az írónő összes regénye a polcomon csücsül, így ez se lehet majd kivétel, de egyelőre nézzük, milyen borítóval érkezik a boltokba.


>>>Rendeld elő<<< a kiadó honlapjáról

Fülszöveg:


Exkluzív válogatás On Sai novelláiból

Bölcsesség, derű, kínzó önvizsgálat, rakoncátlan, pajkos humor, hatalmas vállalás.
On Sai világokat alkot számunkra, hogy megkönnyítse létünket a teremtett világban, és hogy ablakokat nyisson világainkra, ajtókat belső útjainkhoz.
Hol képet kapsz, hol gondolatbonbont, nyugtalanító kérdést; 
hol egy üde ötletet, felszabadító élcet.
Tizenhárom történet, tizenhárom feledhetetlen élmény, mely elkísér!
Boldogan nyújtjuk át számodra, Kedves Olvasó.

Gondolatok:


Ami a borítót illeti, nálam az a semmi különös kategóriába esik. Egy részről örülök, hogy rajzolt képpel van dolgunk fotómanipuláció helyett, másrészről, a fehér alap nekem nagyon elüt az eddig megjelent regényei kinézetétől, aminek mind fekete alapja volt, és olyan gyönyörűen mutattak a polcon egymás mellett. Ami viszont a tartalmat illeti...  ALIG VÁROM! Nem tudom, mi lesz benne és mi nem, (van néhány tippem, elvégre a blogon megjelent novellákhoz már volt szerencsém, és az idézetekből egyet rögtön felismertem), de azt tudom, hogy KELL!

Exkluzív idézetek:


1.

„A Halál megvakarta a bütykét, majd visszadugta a lábát a vízbe. Az erdő csivitelő békéje biztonsággal töltött el (…) talán ezért nem éreztem rémisztőnek, pusztán csak furcsának, hogy maga a Halál üldögél előttem térdig föltűrt gatyában.”

2.

„Mindenemet odaadtam volna, csak megkaphassam Csellét. Az estikék illata testünkre telepedett, az erdő puha neszei vetették meg párnánk.”

3.

„Eladták az élő, műholdas közvetítés jogát is, hiszen Budapesten brutális harcok zajlottak. Az elfek és a kentaurok a fákkal sűrűn benőtt Népligetért csatáztak; az orkok, törpék, vámpírok a sötét metró és csatornajáratokért.”


A szerzőről:



On Sai 1975-ben született író, szerkesztő, viselkedéselemző. Írásaira jellemző az árnyalt humor, az ötletes fantasztikum, és a lebilincselő szereplők. Nem csak ír, de oktatja is az írást, és a hazai tehetséggondozás aktív vezetője. Az antológia a hetedik kötete. Korábbi regényei közül az Apa, randizhatok egy lovaggal? kötet a legsikeresebb, nyolc hónap alatt utánnyomást ért el.


Elérhetőségei:


Facebook oldal:

Blog:

Ask.fm:

Nos, nem tudom, ti hogy vagytok vele, de szerintem ez fantasztikusan hangzik! Mármint... a gondolatbonbon kifejezéstől még mindig rosszul vagyok, de az idézetektől rám tört az instant fangörcs, és alig bírom kivárni, mire végre rátehetem a mancsaimat erre a könyvre! Különben is, nem mintha amúgy egy fikarcnyit is számítana a tartalom. On Sai írta, megvesszük. Nálam eddig még minden könyve telitalálat volt. 

Ti mit szóltok a borítóhoz? Felkeltette az érdeklődéseteket? 
Üdv,

1 megjegyzés:

  1. Láttam már a borítót korábban is, és nem csak azon lepődtem meg, hogy On Sai az író, hanem azon is, hogy ez egy VP-s könyv :O Nekem nagyon tetszik, tuti beszerzem majd :)

    VálaszTörlés

Limk Related Widget