2014. november 12., szerda

Depressed? Headphone on and ignore the world

Jó tanács ;)

Szóval zenés poszt, mert már túl régen volt ilyen, és mert megint ráakadtam egy bandára, amelyiknek azelőtt még sosem hallottam a nevét, (bár így utólag visszagondolva, néhány száma azért ismerős volt) de teljesen rákattantam az elmúlt pár hétben.

Ha esetleg az fordulna meg a fejedben, hogy ez vajon mennyire egészséges, akkor biztosítalak afelől, hogy abszolúte semennyire, de annyira nagyon megéri!

Szóval, a szóban forgó együttes.... a Livingston!
Nem ismerős? Nekem sem volt az! De egyszerűen zseniális.
Talán az évszak is közrejátszik abban, hogy ennyire beleszédültem a zenéjükbe, ugyanis a számaikat mintha csak borongós szürke reggelekre találták volna ki. Rock, de nem az erőszakos fajtából (nem mintha azzal baj lenne, hatalmas Papa Roach fan vagyok, többek között) és pont elég melankolikus ahhoz, hogy passzoljon az általános hangulathoz, de nem annyira, hogy eret akarjak vágni miatta.

A pörgősebb számaik még edzéshez is tökéletesek. (leteszteltem :))

Angliában alapították az együttest, de hamarosan áttették a székhelyüket Berlinbe, és immár 12 éve tolják. A Sign Language albumukkal váltak híressé, a legutóbbi lemezük pedig az Animal címet viseli, de az én személyes kedvencem a Set Fire to Fire.

Komolyan, szégyellem magam, hogy csak most fedeztem fel őket. Szóval aki szereti az ilyen zenét, annak csak ajánlani tudom (aki nem, annak is xD)! Mentségemre legyen szólva, eszelősen nehéz megtalálni őket. A youtube-on fenn van néhány számuk, de közel sem az összes és semmilyen fájlmegosztón nem találtam őket. Ha többre vagytok kíváncsiak, akkor javaslom a spotify-t, mert ott fenn vannak, illetve a CD/ITunes mp3 fájl megvételét.

Addig is, ezeket a számaikat sikerült jó minőségben felkutatnom, úgyhogy hallgassátok és élvezzétek! :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Limk Related Widget